welkom

Hoi welkom op mijn kersverse lifestyle & beauty blog.
Op de hoogte gehouden worden van nieuwe make-up merken, nieuwe winkels, nieuwe trends, leuke gadgets, cosy eetgelegenheden, ....

Who doesn't love it... Right??

Je kan ook telkens op elke nieuwe blog reageren met opmerkingingen én je kan ook mijn blog op verschillende manieren volgen.

Have fun folks!

woensdag 17 oktober 2012

Studs en Camo gekte

Dit seizoen draait het in de modewereld rond Stoer!

Het lijkt me meer dan duidelijk dat er een studs gekte (heeft ge)heerst in de ganse modebewuste wereld.
Ik vind het een zeer leuke trend. Het geeft je net dat tikkeltje stoer aan je look door een klein detail.
Je zal zeker merken dat ik hier de winkelketen zara als grote bron gebruik. Dit komt omdat ik vind dat zara mooi afgewerkte kledij aan een leuke prijs biedt.


zara



zara

Ook de camouflage trend met de legergroene kleuren, camouflageprints in alle vormen vind ik geweldig.
Een kaki broek en parka zijn een must dit seizoen.
Let op met camouflageprints dat ze er niet goedkoop uitzien. Dit kan je voorkomen door laat ons zeggen een 'soft print' .
DON'T: combineer geen kaki parka met een kaki broek of je kan meteen solliciteren als boswachter.


zara

zara

zara
De beide trends gaan van t-shirts tot schoenen van accessoires tot handtassen.
Deze twee trends zijn ook goed te combineren. De kleuren kaki en zwart zijn een leuk paar
Let wel op dat je er niet bikkelhard uitziet.
Zorg ervoor dat je studded perfecto flatteert, tailleert.
Ook je camo pantalon moet flatteren, ik verkies het skinny model of jegging

zara

Je kan ook spelen met verschillende materies zoals een zijden blouse die je dan combineert met je camo broek. Ook jeans, leder en wol
Probeer ook eens wat kleur maar ga niet te fel. Studs en Camo zijn al opvallend genoeg dus kies eerder voor iets pastel of keep it simple and chic en kies voor grijs of wit.

h&m

h&m


coole stud DIY: http://honestlywtf.com/diy/diy-studded-sneakers/
Deze site is zeker aan te raden voor de creatievelingen onder ons, allemaal leuke DIY (Do It Yourself)

Hopelijk vonden jullie mijn eerste blogbericht een beetje leuk. Ik geniet er alleszinds van om mijn meningen en ideeën met jullie te delen. Jullie kunnen ook reageren op berichten en voor de fans kan je mijn blog ook volgen.


1 opmerking: